PERSONLIG & ADMINISTRATIV ASSISTENT SØGES

PERSONLIG & ADMINISTRATIV ASSISTENT SØGES TIL MATZAU ERHVERVSPSYKOLOGER

Matzau Erhvervspsykologer søger en erfaren og administrativ stærk assistent til et fast deltidsjob 20 – 25 timer ugentligt, fordelt på alle ugens hverdage. Du er velkommen til at videresende jobopslaget til dit netværk. 

Jobbet indebærer primært administrative opgaver som ordrehåndtering, fakturering, generel kundeservice samt opdatering og vedligehold af websites og webshops i kombination med administration af vores aktiviteter på de interne linjer. Endvidere fungerer assistenten som PA for Majken Matzau med både faste og varierende opgaver.

JOBBET

Matzau Erhvervspsykologer løser i dag en lang række opgaver indenfor erhvervspsykologisk rådgivning, coaching og uddannelser. Som PA & administrativ medarbejder hos Matzau indgår du ikke direkte i disse opgaveløsninger, men har det fulde ansvar for sikring af struktur og overblik i de administrative processer i forhold til vores kunder, aktiviteter og koncepter, samt for at være den faste loyale støtte for Majken Matzau i hverdagens mange aktiviteter.

Opgaverne spænder bredt og blandt andet over følgende:
•    Administration af to websites og webshops – WordPress og WooCommerce
•    Ordrehåndtering og forsendelse
•    Fakturering og lettere bogføring – E-conomic, PayPal og MobilePay
•    Drift af kursusvirksomhed og praktisk assistance til forplejning mv. under kurser
•    Daglig drift, indkøb og intern service
•    Værtskab til meditationsarrangementer og koncerter
•    Diverse AD hoc-opgaver

KVALIFIKATIONER

Du har en stærk administrativ profil og har allerede i et lignende job bevist, at du magter en sådan opgave. Du er selvkørende, udadvendt, har en professionel, præsentabel fremtoning, er udpræget servicemindet, og du er vant til at betjene kunder, administrere projekter og drift.

Endvidere er det et must, at du har webmasterkundskaber og kan redigere, uploade og opdatere indhold (og opdatere themes og plugins) på WordPress-sites og i WooCommerce-webshops, ligesom du ved, hvordan man navigerer i og bruger E-conomic.

Du er velstruktureret, og du trives med at træffe hurtige, selvstændige beslutninger.

Det er en fordel, men ikke et krav, at du også har erfaring med InDesign og Photoshop.

Det er vigtigt, at du er fleksibel og har mulighed for at variere din arbejdstid efter behov, ligesom du skal kunne arbejde hjemmefra to-tre dage ugentligt. De andre dage arbejder du fra adressen på Vesterbrogade i København.

DU TILBYDES

Et selvstændigt deltidsjob á 20 – 25 timer ugentligt i en uformel erhvervspsykologisk virksomhed med mulighed for selv at præge og udvikle assistentjobbet, hvor professionalisme, medmenneskelighed og en bærende vision om at hjælpe mennesker og virksomheder hjem til deres kerne sætter dagsordenen.

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Tiltrædelse snarest.

SÅDAN GØR DU

Send din ansøgning mærket “Personlig assistent, Matzau Erhvervspsykologer” til: assistent@matzau.dk

Ansøgningsfrist senest den 10. juli 2020.

Alle henvendelser bliver behandlet fortroligt.

De bedste hilsner,

Majken Matzau - stresscoachuddannelse og overbygningsmoduler

Del denne side:
Share 'PERSONLIG & ADMINISTRATIV ASSISTENT SØGES' on Facebook Share 'PERSONLIG & ADMINISTRATIV ASSISTENT SØGES' on Google+ Share 'PERSONLIG & ADMINISTRATIV ASSISTENT SØGES' on LinkedIn Share 'PERSONLIG & ADMINISTRATIV ASSISTENT SØGES' on Twitter Share 'PERSONLIG & ADMINISTRATIV ASSISTENT SØGES' on Print Friendly